Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /var/www/dinsommerhuspartner.dk/public_html/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 4244
Checkout Page - Mellem | Din Sommerhus Partner
dinsommerhuspartner.dk

Vi er der næsten

Du mangler nu blot at udfylde nedenstående information, før du er en del af dinsommerhuspartner.dk Vi glæder os rigtig meget til at hjælpe dig fremadrettet.

Faktureringsoplysninger

Tilvalg

Product
Quantity
Price

Abonnement (mellem)
DKK 399,00

Din ordre

Vare Total
Abonnement (mellem)  × 1 DKK 399,00 / 399 months
Subtotal DKK 399,00
Total DKK 399,00
  • Betal med kreditkort via QuickPay.

Abonnementsbetingelser hos Din Sommerhus Partner

1) Kriterier for abonnementstræk

Når et træk via et betalingskort skal gennemføres, skal kortoplysningerne stemme overens med Nets’ kortdatabase. Det anvendte betalingskort skal være aktivt. Det skal være muligt at gennemføre en transaktion på abonnementsbeløbet. Det anvendte betalingskort til abonnementstræk skal kunne lave transaktioner via Internettet.

2) Kvittering

Kvitteringer, der indeholder bekræftelse, informationer, ændringer eller opsigelse om dit abonnement leveres via email. Kvitteringer sendes til den emailadresse, som du ved oprettelse af abonnementet har angivet eller som du efterfølgende har opdateret til på din brugerprofil.

3) Kortindehavers ansvars- og hæftelsesforhold

Du er som kunde og kortindehaver ansvarlig for, at dine kortdata er korrekte og opdaterede.

Du hæfter som kunde for det valgte abonnement indtil en eventuel opsigelsesdato.

4) Opdatering af kortnummer

Du kan opdatere dit kortnummer, hvis du har brug for at fornye eller slette oplysninger. Det kan være relevant, hvis du eksempelvis skifter kort. Du opdaterer dine kortdata ved at logge ind på din profil. Du er som kunde selv ansvarlig for, at dine kortdata er korrekte og opdaterede.

5) Ophør/opsigelse af abonnement

Du kan opsige abonnementet med et varsel på løbende måned + 1 måned.

Vil du opsige abonnementet, skal dette ske ved henvendelse pr. telefon, efterfulgt af en bekræftelses mail. Opstår der tvivl om, hvorvidt medlemskabet er opsagt, skal du som medlem kunne dokumentere opsigelsen. Derfor anbefaler vi, at opsigelsen sker ved telefon kontakt efterfulgt af mail, så der ikke er noget at være i tvivl om.

Dit abonnement er først opsagt, når du har modtaget en kvittering pr. mail, der bekræfter opsigelsen.

6. Fortrydelsesret

Har du fortrudt dit køb af abonnementet over internettet, kan du få pengene retur inden for 14 dage fra købstidspunktet, såfremt du ikke allerede har gjort brug af abonnementet. Hvis startdato på abonnementet ligger inden for 14 dage frafalder fortrydelsesretten ved startdatoen, da vi så allerede er gået i gang med at bearbejde dit sommerhus med oprettelse på diverse bookingplatforme.

7) Kundevilkår

Du skal som kunde aktivt acceptere kundevilkårerne og prisen. Det gør du ved at sætte et flueben ud fra det respektive felt, inden du gennemfører transaktionen på vores betalingsside.

8) Vilkår og priser

Alle abonnementer bliver betalt gennem Quickpay, som opkræver en gang om måneden, og som forekommer løbende. Det vil sige, at det kun er første trækning, som du betaler på internettet.

Et Quickpay-medlemskab har en binding, som er angivet. Bindingen betyder, at du ikke kan opsige dit abonnement udenom vores betingelser, når du først har gjort brug af abonnementet.

9) Quickpay

Vi benytter altid Quickpay til den online kortbetaling.

10) Leveringsbetingelser

Vi betragter medlemskabet som leveret, når oprettelse og betaling er afsluttet.

11) Reklamationsret

Du har altid mulighed for at reklamere over vores ydelse. Skulle dette ske vil vi altid tage en snak med dig og forsøge at imødekomme dine behov. Kan vi ikke imødekomme dine behov, er du selvfølgelig i din gode ret til at opsige dit abonnement. Vurderer vi at din begrundelse er berettiget, vurderer vi om det vil være fair med en straksopsigelse.

Ved reklamation vil vi altid bede dig om at skrive til os på e-mail, hvorefter vi vil kontakte dig vedrørende problemet. Har vi ikke kontaktet dig indenfor 3 hverdage, så kontakter du os selvfølgelig bare. Er frustrationen stor og kan du ikke vente til vi kontakter dig, så er du velkommen til at ringe (efter du har beskrevet problematikken pr. mail)

Loading...

Processing Order...

Please wait while we process your payment...